החגים חלפו, הפרסומת כבר לא באוויר, אבל בתודעת הצופים הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן תל-אביב נמצאת עדיין עמוק בזיכרון. כך, שם השבוע הפרסומת עם השיר "קומסי קומסה" שמבצע סטפן לאגר לצד אמלי היא הזכורה והאהובה ביותר.
שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-62% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 14%, מה שנראה שמאפיין את תקופת החגים. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 29.9%.
הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של גיאורגיה טרוול סוכנות נסיעות עם הפרסומת "חורף בגיאורגיה - תחממו את החורף בחום אמיתי", כאשר סך ההשקעה בה עמד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.06 מיליון שקל.
עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 631. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-24.7 מיליון שקל.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.