אפל מפתחת שירות הזרמת וידאו חדש, שיציע תוכן מקורי בנוסף לתוכן מחברות מדיה, כך דווח ב-CNBC. לפי הדיווח, התוכן המקורי יוצע בחינם לבעלי מכשירים של החברה, ואפל מתכננת להשיק את השירות בתחילת שנה הבאה. באפל סירבו להגיב לדיווח.
לפי הדיווח, אפל מוציאה השנה מיליארד דולר על תוכן מקורי, ומתמקדת בתכנים ידידותיים לכל המשפחה, מכיוון שיהיו זמינים לכל בעלי המכשירים. עוד דווח כי חברות מדיה רבות מהססות לחתום על חוזים עם אפל, מאחר וחלק מהבכירים בתעשייה מאשימים את אפל בפגיעה אנושה בתעשיית המוזיקה לאחר שקבעה מחיר של 99 סנט לשיר יחיד, שהובילה לפגיעה במכירות אלבומים ולתחילת עידן הזרמת המוזיקה.
לפי דיווחים מהחודשים האחרונים, אפל מפיקה ומפתחת כרגע 24 תוכניות שונות, והתוכן בתשלום שאפל תציע יהיה במתכונת דומה לשירות פריים וידאו של אמזון. המשתמשים יוכלו לגשת דרך אפליקציה אחת לכל התכנים מחברות מדיה שונות, ולא יצטרכו להוריד אפליקציות ייעודיות לכל ספק מדיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.