הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שמקדמת את המיתוג החדש של החברה, היא הזכורה והמושקעת ביותר השבוע. עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-70% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 14.1%, והושקעו בה כ-1.1 מיליון שקל - כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
לאחר שבועות רבים של היעדרות מראש הטבלה שבעבר הייתה מקומה הקבוע, חוזרת הפרסומת של 9 מיליון לראש דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 30.2%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 581 (נמוך משבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מהשבוע שעבר ועומד על כ-31.5 מיליון שקל.
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.