"זוג צעיר שעדיין לא רכש דירה, הבין שהוא גם לא ירכוש דירה. אז הם רוצים לחיות, ואת הכסף שהם חסכו לרכישת דירה - אותם 1,000, 2,000, 3,000 שקל בחודש - הם יעשו איתם את מה שהכי טוב להם. אז הם קונים, למשל, נתחים של בשר טרי שלא קנו אותם בעבר. פעם זה היה 'וואו' להחזיק כבד אווז בבית. היום זה כבר לא".
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי, מספר בפודקאסט של "גלובס" על ההבדלים בין הרשת למתחרות; על הכניסה לעולמות אחרים כמו תקשורת ובתי קפה ("ביגוד לא יהיה, בית קפה לא יהיה"); הרחבת השיווק מהחנויות עצמן לאונליין ("החלום שלי זה להביא את האונליין לאיזון ושנה הבאה לרווח"); וגם מדבר על המותג הפרטי ("אני לא יודע אם אעשה מותג פרטי בעתיד. הציבור מעדיף מוצרי פרימיום").
רביד מספר גם על צמיחת החברה ועל המעבר מסניף אחד לכ-50 סניפים; מצבה הפיננסי של הרשת; דעתו על הצרכן הישראלי ("מעדיפים כבד אווז במקום דירה"); וגם קצת על התוכניות למזומן הרב שיושב לויקטורי בקופה ("החברה מחפשת אפיקי השקעה נוספים בתחום המזון. אנחנו מחכים לעסקה").
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.