קבוצת קסטרו מדווחת היום (ב') על מינויה של מור פסו-אבלגון לתפקיד סמנכ"לית השיווק של קסטרו. מדובר על תפקיד שלא אויש במשך מספר שנים והיה תחת שרביטו של גבי רוטר, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצה, אשר תחת ניהולו פועלים מנהל שיווק ומנהלת יחסי הציבור של הקבוצה.
מדובר במינוי בכיר ראשון מאז הודיעה קסטרו על המיזוג עם קבוצת הודיס בהובלתו של יוסי גביזון, שהפכה את הקבוצה לאחת משתי קמעונאיות האופנה הציבוריות הגדולות בישראל.
רוטר בירך על המינוי וציין כי הוא מתרחש "כחלק מתהליך ההתחדשות שאנו מבצעים", והוסיף כי הוא "בטוח שהיא תהווה תוספת כוח משמעותית ותתרום לחיזוק המותג ולהתפתחותה של קסטרו".
במינוי של פסו-אבלגון מבקשת קסטרו לחזק את יכולותיה גם בעולמות הדיגיטל, כשרק לאחרונה רכשה קסטרו את אתר מכירות האונליין בתחום האופנה ההנעלה והקוסמטיקה לאדילה (LADILA), המאפשר ללקוחות למדוד פריטים בבית לפני התשלום עם אפשרות החזרה.
מור, 35, בעלת תואר ראשון בתקשורת, שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל שיווק בדלתא במשך כ-3 שנים, כשקודם לכן שימשה במשך כשנתיים כמנהלת לקוחות בקבוצת אדלר-חומסקי.
בנוסף למינוי החדש, מועסק בקבוצה סמנכ"ל שיווק נוסף - אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של מותגי הודיס, טופ טן, אורבניקה, קרולינה למקה ואקססורייז.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.