לא הרבה השתנה השבוע בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת להוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא עדיין הזכורה ביותר, והפרסומת ל-9 מיליון היא עדיין האהובה ביותר. עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת להוט נמוכים בכ-40% מממוצע הפרסומות החצי-שנתי, העומד על כ-14.3%.
במקום השני בדירוג הזכורות ממוקמת הפרסומת לדלתא בכיכובה של כוכבת הילדים והנוער אליאנה תדהר, שיצר משרד הפרסום אדלר חומסקי, שמצליחה יפה גם בדירוג האהדה.
לאחר ירידתן של המגה-פרסומות מהאוויר - yes ובזק שזכו בנתוני אהדה פנומנליים - זה השבוע השני לשגרה, והפרסומת של 9 מיליון באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב חוזרת לראש דירוג הפרסומות האהודות. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-29% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 30.2%.
הקמפיין לשופרסל, שמקדם את "חגיגת המבצעים של מוצרי מותג שופרסל", הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל - לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.
עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 603, זאת לעומת 581 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30 מיליון שקל, זאת לעומת 31.5 מיליון בשבוע שעבר.
זכורות 18
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.