הפרסומת לסלקום TV בכיכובו של הקומיקאי אודי כגן היא האהובה ביותר השבוע. עם זאת, הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומדות על 30.1%.
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, שרושמת שיעורי זכירות הנמוכים ב-53% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 14.3%.
הפרסומת של פוקס ("BASIC IS BEAUTIFUL") והפרסומת של שופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם סך השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 605, זאת לעומת 603 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.3 מיליון שקל, לעומת 30 מיליון בשבוע שעבר.
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.