יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל, בהיקף של כ-8 מיליון שקל.
לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים. בכל הקשור במדיה המסורתית, מערך הפרסום של החברה הוא יציב ומונה את משרדי הפרסום מקאן תל-אביב, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל.
המכרז ארך כ-4 חודשים, והתמודדו בו בשלב הגמר חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF.
תקציב המדיה של לוריאל מנוהל באמצעות יוניברסל מקאן, שזוכה בתקציב שוב ושוב מול חברות המדיה של המשרדים האחרים, זניט מדיה של פובליסיס ישראל ו-TMF של גיתם.
יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004, והיא הצליחה לשמור עליו עד עתה במסגרת כל ניסיון או בדיקה שנעשו בחברה בעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.