משרד התקשורת שוקל בחיוב פניות של חברת הוט מובייל ושל מוטורולה, לדחות את מועד הסגירה של רשת מירס. ל"גלובס" נודע כי שתי החברות פנו למשרד התקשורת ולבקשת מספר לקוחות ביקשו שלא לסגור את הרשת שאמורה הייתה להפסיק לפעול בסוף השנה, ולתת לה ארכה של עוד שנה להיערכות. כאמור, משרד התקשורת שוקל בחיוב את הפנייה.
הדרישה לסגירת רשת מירס קשורה בדרישת משרד התקשורת לפנות את התדרים בהם היא פועלת. הוט מובייל ומוטורולה מפעילים ומשווקים פתרון חלופי דומה לרשת מירס, שמבוסס על הרשת הסלולרית ולא על רשת עצמאית כפי שמירס פועלת תחת השם ווייב. אחד היתרונות הבולטים עבור גופי החירום בשימוש במירס הוא שמדובר ברשת עצמאית שאינה קשורה לרשת הסלולרית, אך בפתרון החדש הרשת תתבסס על רשת הסלולר, ולכן אם מתגלה בה תקלה, היא משפיעה על הווייב.
משרד התקשורת ביקש לבדוק מי הם הלקוחות שמבקשים את הארכה וקיבל רשימה של לקוחות שעבורם מדובר בכלי עבודה אסטרטגי שהמירס חיוני עבורם, והם טרם הספיקו להתארגן על המוצר החלופי החדש. בין היתר מדובר בגופי הצלה שונים וכוחות הביטחון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.