7 שנים לאחר הקמת האתר ושלוש שנים לאחר שנרכש ע"י קמעונאית האופנה גולף, עדיקה, חברת האופנה הפיזית והמקוונת מרחיבה את קהל היעד שלה. עד היום מכרה הרשת, בניהולו של דדי שוורצברג, פריטי אופנה לנערות ונשים, ואילו היום (ב') היא מודיעה על כניסה למכירת אופנה לילדות בגילאים 10-14.
המוצרים החדשים יימכרו תחת השם עדיקה יאנג (Adika Young) בקולקציה שתכלול כ-100 פריטים, ותימכר בחנות המקוונת ובחנות הפיזית של החברה בקניון דיזנגוף סנטר בתל-אביב. במהלך הושקעו למעלה ממיליון שקל. טווח המחירים של המוצרים ינוע בין 39- 169 שקלים.
אורנה אלוביץ, אחראית על פיתוח עסקי ואסטרטגיית מותג בעדיקה על קהל היעד החדש: "הן חיות ברשת באינסטגרם וביוטיוב, חשופות לטרנדים וכך מעצבות את טעמן. יחד עם זאת אנו לא שוכחים שהן מאוד צעירות בגיל ועל כן עדיקה יאנג מציעה קולקציה ייחודית ונינוחה, וכן פניה תקשורתית שתואמת את גילן ומבחינה בינן לבין לקוחות עדיקה הקיימות".
Adika YOUNG / צילום: בר שריר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.