חברת "אורכיד רכבי ספורט" חנכה בסוף השבוע רשמית את סוכנות רכבי "בנטלי" בישראל. מותג היוקרה הבריטי, בבעלות קבוצת פולקסווגן, מתמקד בדגמי פאר ייחודיים בהתאמה אישית, שחלק גדול מההרכבה והגימור שלהם מבוצע בעבודת יד על ידי אמנים מומחים.
בשלב הראשון מתחילה החברה לשווק שניים מתוך ארבעת הדגמים של החברה: רכב הפנאי הגדול בנטיגה ומכונית הקופה קונטיננטל GT החדשה. בנוסף יאפשר היבואן לייבא בהזמנה מיוחדת את הלימוזינות של המותג Flynig Spur ומולסאן.
הבנטיגה נמתח לאורך 5.14 מ' וניתן להזמנה בתצורה של ארבעה, חמישה או שבעה מושבים. המנוע ההתחלתי הוא V8 בנפח 4 ליטר, שמייצר 550 כ"ס ומאיץ את הרכב מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. מחירו מתחיל ב-1.575 מיליון שקל והוא הדגם הזול ביותר של המותג בישראל. את הדגם ניתן להזמין גם עם מנוע 12 צילינדרים בהספק 600 כ"ס, שמגיע ל-301 קמ"ש ומתחיל ב-1.985 מיליון שקל.
מכונית הקופה המפוארת קונטיננטל GT, שהדור החדש שלה הושק לאחרונה, מגיעה עם מנוע 12 צילינדרים בנפח 6 ליטר, שמייצר 635 כ"ס. היא מסוגלת האיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות ולהגיע ל-333 קמ"ש. מחירה יתחיל 1.775 מיליון שקל ויגיע ל-2.115 מיליון לגרסת אבזור מיוחדת המכונה ""גרסה ראשונה".
הלימוזינות הגדולות, Flying Spur ומולסאן, נמתחות לאורך 5.3 מ' ו-5.58 מ' בהתאמה ומצוידות במנועי V8 עם 505 או 530 כ"ס או עם מנועי W12 בהספק 626 כ"ס. המחירים מתחילים בכ-1565 מיליון שקל ומגיעים עם ליותר מ-3 מיליון לגרסה הנשיאותית של המולסאן עם בסיס גלגלים ארוך. בחברה מעריכים את פוטנציאל המכירות של המותג בישראל בכ-20 יחידות בשנה וקיימות כבר הזמנות ראשונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.