כמיטב מסורת סרטי עומר אדם לבזק, גם הפרסומת החדשה בכיכובו - "טרילילי טרללה טרילי", פרפרזה לשיר מתוך סדרת הילדים "הקטקטים" - הצליחה להברג כבר בשבוע הראשון שלה באוויר בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רשמה שיעורי זכירות הגבוהים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9%. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-26% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.8%.
זכורות ואהובות 14-11
הפרסומת של סופר-פארם, שבחרה בפרזנטורים פחות מוכרים, הצליחה לגבור השבוע בדירוג הזכורות והאהובות על סלבריטאים דוגמת שירי מימון בפרסומת ל"אמריקן אאוטלטס" של שופרסל ובר רפאלי בפרסומת של הודיס, שלאחר שוך הסערה התקשורתית סביבה רושמת שיעורי זכירות ואהדה נמוכים מאוד.
הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא למפעל הפיס באמצעות גיתם BBDO, שהושקעו בו כ-1.3 מיליון שקל. למרות זאת, הוא כלל לא השתלב בדירוג הזכורות והאהובות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 611, זאת לעומת 562 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-31.5 מיליון שקל, זאת לעומת 24.1 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.