יום הרווקים הסיני שהתקיים בשבוע שעבר שבר שיא של מכירות. באתרי עליבאבא נמכרו מוצרים בהיקף של 30.8 מיליארד דולר - עלייה של יותר מ-20% לעומת 2017. גם הישראלים נטלו חלק בעלייה הדרמטית - לפי נתוני דואר ישראל שני ימי המכירות של יום הרווקים הסיני (11-12 בנובמבר) הביאו לשיאים חדשים בהזמנות, כש-4 מיליון חבילות שהוזמנו ביומיים הללו צפויות להגיע לישראל. יודגש כי הדואר מחלק יותר מ-95% מהחבילות שמגיעות לישראל ובעיקר חבילות שמגיעות בשירות 'דוארי'. מרבית החבילות יגיעו מסין.
לפי נתוני הדואר, בחודש נובמבר לבדו צפויות להגיע לישראל יותר מ-8 מיליון חבילות, כך שמחצית מהחבילות שיגיעו לישראל בחודש נובמבר הוזמנו בתוך יומיים. לשם השוואה ביום הרווקים הסיני בשנה שעברה הוזמנו כ-3 מיליון חבילות לישראל, מתוך כ-7 מיליון חבילות שהוזמנו בנובמבר 2017. רוב רובן של ההזמנות מסין הן של מוצרים קטנים וזולים יחסית בעלות של דולרים בודדים, מכיסויים לסלולרי, עבור בתכשיטים ובאינספור גאדג'טים.
גל הקניות של נובמבר יגיעו לשיאו ביום שישי הקרוב בו יתקיים הבלאק פרידיי - כאן עיקר הפוקוס הוא על אתרים "מערביים" ובעיקר בארה"ב. ביום שני שאחריו, הסייבר מאנדיי יוענקו הנחות נוספות תוך דגש גם על אתרי אופנה. בדואר מעריכים כי יותר מ-15 מיליון חבילות יגיעו לישראל בחודשים נובמבר ודצמבר, גידול של כ-10% בהזמנת חבילות לארץ בחגי הקניות, מול תקופה מקבילה אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.