גם השבוע ממשיכה הפרסומת של בזק באמצעות עומר אדם וגידי גוב - "טרילילי טרללה טרילי" - להוביל את ראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. בנוסף, היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע מבחינת ההוצאה במדיה - 1.7 מיליון שקל.
הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, רושמת שיעורי זכירות גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49% לעומת הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9%.
בנוסף רושמת הפרסומת שיעורי אהדה גבוהים, אך היא אינה מגיע לאותם גלים שרשמה הפרסומת הקודמת של בזק שהייתה מחווה לשיר "בוקר טוב". שיעור האהדה לפרסומת זו נמוך בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5%.
עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע ירד מעט והוא עומד על 597, זאת לעומת 611 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.5 מיליון שקל, זאת לעומת 31.5 מיליון בשבוע שעבר.
זכורות והאהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.