H&M, קמעונאית האופנה השנייה בגודלה בעולם, הודיעה היום (ג') כי היא סוגרת את מותג הג'ינס העצמאי שברשותה Cheap Monday (צ'יפ מאנדיי). רשת האופנה רכשה את פאבריק סקנדינביאן AB, הבעלים של מותג צ'יפ מאנדיי, בשנת 2008. זו הייתה הרכישה הראשונה של תאגיד האופנה הבינלאומי.
המותג הסקנדינבי צ'יפ מאנדיי מוכר מסביב לעולם בזכות סקיני ג'ינס זולים במיוחד ושתי רשתות חנויות-בנות בשם Weekday ו-Monki. הוא נמכר במעל 3,000 חנויות בינלאומיות אך גם זמין אונליין ובעל חנות דגל בלונדון.
"צ'יפ מאנדיי בעלת מודל עסקי מסורתי שאותגר רבות בשנים האחרונות עקב שינויים בתעשייה", מסרה רשת H&M בהצהרתה. "ישנה מגמה שלילית במכירות וברווחיה של צ'יפ מאנדיי לאורך זמן רב מדי, ולכן הוחלט בקבוצת H&M לסגור את המותג".
עוד נמסר מ-H&M כי היא מתכננת את סגירת כל הסניפים של צ'יפ מאנדיי עד לסוף חודש יוני 2019.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.