ענקית המסחר המקוון של ג'ף בזוס מבקשת לפנות לקהל של בני נוער ולהפוך אותם לצרכנים בפלטפורמת המסחר המקוון שלה. אמזון מציעה שירות שפונה לבני נוער החל מגיל 13, ופתחה שירות שאמור לנסות להרגיל אותם להפוך לצרכני קניות אונליין כבר בגיל הזה, והיא מנסה לפתות אותם לעשות זאת דרך פרסום באפליקציות ייעודיות עבורם כמו סנאפצ'ט ואינסטגרם.
השירות שהשיקה אמזון נקרא Amazon Teen, והוא פונה לקהל יעד של בני נוער בגילאי 13 עד 17 ומאפשר להם להשתמש בכרטיס האשראי של ההורים שלהם שמנויים ל"אמזון פריים", מועדון הלקוחות של אמזון. על-מנת לבצע רכישות אונליין, כל שההורים נדרשים לעשות הוא לאשר את ביצוע העסקה מרחוק באמצעות הודעת טקסט, וכמובן - לשלם.
"שופינג קל - לשלם בכרטיס של ההורים. הם מאשרים בהודעת סמס", כותבת אמזון בחלק הייעודי באתר שלה שפונה עם הסבר רלוונטי להורים. באופן הזה מתאפשר לה לעקוף את האיסורים לפרסום ומכירה ישירות לבני נוער.
את השירות החדש מקדמת אמזון באמצעות פרסום באפליקציות שפונות בדיוק לקהל הגילאים הזה, ומציעה להם דרכה את השירות, תוך שילוב של מוצרים בהשראת בלוגרים מובילים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.