לביטוח ישיר יש קו פרסום עקבי שהולך עם החברה תקופה ארוכה. בזכות הפרסומות ההומוריסטיות שבהן מככבות היונים, מצליחה החברה להתברג בדרך כלל במקומות גבוהים בדירוג הזכירות אך נדיר שהיא תופסת את המקום הראשון. למרות זאת, הפרסומת החדשה של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, היא האהובה ביותר השבוע אך שיעור האהדה לה נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.2%.
גם השבוע, הפרסומת לבזק בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב היא הזכורה ביותר. עם זאת, הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.6%.
הקמפיין של מחלבות גד "זו לא עוד גבינת פרמזן, זו גרנה פדנו של גד", באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הוא המושקע ביותר השבוע עם היקף של כ-800 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 643, זאת לעומת 575 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30 מיליון שקל, לעומת 35.4 מיליון בשבוע שעבר.
הפרסומות הזכורות והאהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.