אחת לתקופה מופיעה פרסומת שמזכירה עד כמה קו פרסומי עקבי עם שפה ברורה מסייע לקלוט כל פרסומת בפני עצמה. השבוע מזכירה זאת הפרסומת החדשה לבזק בינלאומי, שכבר בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר היא הזכורה ביותר. הפרסומת לא שודרה כמעט בטלוויזיה אלא בעיקר בדיגיטל, ובכל זאת נראה כי הנוכחות הקבועה של בזק בתודעה נותנת רוח גבית גם לפרסומת בהשקעה נמוכה יחסית. הפרסומת, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.5%.
לאחר תקופה ארוכה שבה נעדרה מראש דירוג הפרסומות האהובות, חוזרת הפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן להוביל את הדירוג. הפרסומת, באמעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעור אהדה הנמוך בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.1%.
זכורות אהובות
השבוע הושקה תקשורתית רשת הפארם Be מקבוצת שופרסל לאחר היערכות של חודשים ארוכים. פרסומת ההשקה היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-950 אלף שקל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 558, זאת לעומת 643 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.5 מיליון שקל, זאת לעומת 30 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.