לדבר על שיווק עם ערכים חברתיים זה מאוד אופנתי, אך רק מעטים עושים זאת הלכה למעשה. דוגמה מצוינת לכך היא המהלך שמבצעת בימים אלה מבשלת הבירה "בירה אלכסנדר", שיוצאת במהדורה מוגבלת של "בירה עוטף עזה - בירה חיטה ישראלית משדות הדרום".
במסגרת המהלך נרכשה כל החיטה לייצור הבירה במהדורה מוגבלת זאת מחקלאי הדרום בעוטף עזה, ששדותיהם הוצתו.
בסרטון הפרסומת שמלווה את המהלך, שנוצר יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, מדברים חקלאים על הכאב לצד התקווה. "מי שלא חקלאי יהיה לו קשה להבין מה זה אומר לחקלאי ששדה שלו נשרף. זה כאב אדיר", אומר אחד החקלאים בסרטון הפרסומת. "כולנו מסתובבים עם כאב על היבול שנשרף. יחד עם זאת, אנחנו חקלאים אופטימיים וממשיכים הלאה", אמור חקלאי אחר.
"אלפי דונמים של שדות חיטה הוצתו בעוטף עזה בקיץ, ונזקים עצומים נגרמו למגדלי החיטה מהדרום, אז החלטנו לתמוך בהם ולייצר בירה במהדורה מיוחדת עם החיטה שלהם", נכתב במודעה שמקדמת את המהלך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.