גם השבוע, הפרסומת של בזק בינלאומי שנעשתה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי היא הזכורה ביותר. עם זאת, היא רושמת שיעור זכירות הנמוכים בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות.
במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שהצליחה לגבור על הפרסומת של בזק בינלאומי באחוזים בודדים.
הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית הוא לסובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD, שבו הושקעו, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, כ-991 אלף שקל. למרות זאת, הפרסומת לא הצליחה להשתלב בדירוג הזכורות והאהובות.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 593, זאת לעומת 571 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.9 מיליון שקל, זאת לעומת 33.2 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.