תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן משען עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל.
תקציב הפרסום של הרשת מנוהל מזה כמה שנים בפרסום וילנאי. במאי האחרון התחלף מנכ"ל הרשת, ואת מקומו של אייל חן דרורי, שניהל את משען ב-11 השנים האחרונות, תפס עמרי כהן. לאחרונה החלה הנהלת משען לבחון את האפשרות להיפרד מפרסום וילנאי, ולשם כך ערכה פגישות היכרות עם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ושמעוני-פינקלשטיין. הפגישות כללו מצגות, ולא נדרשה עבודה קריאייטיבית או אסטרטגית.
משען היא השחקנית הגדולה ביותר בקטגוריית הדיור המוגן, שנחשב למוצר פרימיום בשל מחירו הגבוה יחסית. הרשת, בבעלות ההסתדרות החדשה, מונה 9 בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. בשנים האחרונות, עם התבגרות האוכלוסייה בישראל, שינה הפרסום לבני הגיל השלישי את פניו. רשתות כמו בית בכפר, קבוצת עזריאלי, מגדלי הים התיכון ומשען עצמה החלו להעלות קמפיינים, בין היתר בטלוויזיה, שדיברו על איכות חיים ואיכות שירות ולא רק על היבטים פונקציונליים.
את הפרסום של משען מובילה השחקנית וכלת פרס ישראל ליא קניג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.