חברת אוג הפקות, שזכתה במכרז להפקת גלויות האירוויזיון, הודיעה לתאגיד השידור "כאן" כי היא מוותרת על הזכייה. כפועל מכך יעבור הפרויקט לחברה שזכתה במקום השני, גוסטבו הפקות - כך נודע ל"גלובס".
אוג הפקות זכתה לאחרונה במכרז להפקת 42 "הגלויות" - אותם כרטיסי ביקור שעורכים לכל מדינה משתתפת בצורת קליפ המשודר לפני עליית הנציג לבמה. הרעיון הוא לחבר בין המבצע למדינה המארחת באמצעות צילום שלו על רקע נופי המדינה. אורך כל קליפ שכזה עומד על כ-40 שניות. בנוסף יופק קליפ באורך 5 דקות בהשתתפות כל הזמרים הלוקחים חלק בתחרות האירוויזיון.
האירוויזיון נחשב לאחת ההפקות המורכבות בעולם בעיקר בגלל לוח הזמנים הקצר שעומד להפיקו. אותו. בתאגיד השידור שוקדים בחודשים אחרונים על הוצאת מכרזים רבים הקשורים בהפקה, גם הטלוויזיונית וגם בכל הקשור להפקת האירוע בפועל. המכרז להפקת הגלויות, בהיקף כספי של כ-3.2 מיליון שקל, יצא לפני כחודשיים וחצי, והתמודדו עליו 5 בתי הפקה.
כאמור, במכרז זכתה חברת ההפקה אוג, אולם בשלבי חתימת החוזה, סמוך להודעת הזכייה, התברר כי החברה מבקשת לבצע בו שינויים. מפאת קוצר הזמן ומאחר שהתנאים המסחריים היו חלק מהמכרז, בחרו בתאגיד שלא לשנות אותם. באוג החליטו כנראה שללא התיקונים ההצעה כפי שהגישו אותה אינה משתלמת להם, והחליטו לוותר.
כאמור, עתה מועברת ההפקה לחברה שזכתה במקום השני - גוסטבו הפקות. החברה מתמחה בהפקת פרסומות טלוויזיה ועובדת עם רוב משרדי הפרסום הגדולים ועם רבים מהמפרסמים הגדולים, למשל החברה המרכזית למשקאות, מפעל הפיס, ישראכרט, פרטנר ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.