צמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע נשארה דומה לזו של השבוע שעבר: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, מדורגת במקום הראשון בדירוג הזכורות ובמקום השני בדירוג האהובות. שיעורי הזכירות לפרסומת גבוהים בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.3%.
הפרסומת האהובה ביותר היא זו ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.5%.
זכורות אהובות
הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן תל-אביב, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. עם זאת, למרות ההשקעה הגבוהה היא לא מצליחה לשחזר את ההצלחות הפנומנליות שהיו לה עם הפרסומות הקודמות בכיכובה של הילדה אמלי.
עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 370, זאת לעומת 444 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-22.2 מיליון שקל, זאת לעומת 24.1 מיליון בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.