טוויטר דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2018, עם רווח של 31 סנט למניה, מעל ציפיות האנליסטים לרווח של 25 סנט למניה, והכנסות של 909 מיליון דולר - מעל הציפיות להכנסות של 868 מיליון דולר. הכנסות החברה צמחו ב-24% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, והרווח הנקי ברבעון זה עמד על 255 מיליון דולר, בהשוואה ל-91 מיליון דולר ברבעון המקביל.
התחזית של טוויטר לרבעון הראשון של 2019 להכנסות של 715-755 מיליון דולר אכזבה מעט, מאחר שאנליסטים צפו הכנסות של 764.9 מיליון דולר ברבעון זה. המניה יורדת במסחר המקדים בכ-7%.
מספר המשתמשים החודשיים עומד על 321 מיליון, בהתאם לציפיות. עם זאת, מדובר במספר משתמשים החודשיים נמוך לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, בו היו לה 330 מיליון משתמשים, ואף לעומת הרבעון השלישי של 2018 בו המספר עמד על 326 מיליון משתמשים. בשני הרבעונים הקודמים טוויטר גם הציגה מספר משתמשים חודשיים שהיה מתחת לציפיות, והסבירה זאת בניקיון הפלטפורמה מבוטים ומשתמשים מזויפים, החלטות שהתקבלו כדי לשפר את "בריאות" השיח בפלטפורמה, כניסתם לתוקף של תקנות הפרטיות האירופאיות GDPR וגורמים נוספים.
מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי הצהיר כי "2018 היא ההוכחה שהאסטרטגיה שלנו לטווח הארוך פועלת. המאמצים שלנו לשפר את בריאות הפלטפורמה נשאו תוצאות חשובות, ופיצ'רים חדשים שהוצאנו אומצו ע"י משתמשי טוויטר. אנחנו נכנסים לשנה הזו בטוחים בכך שנמשיך להציג ביצועים חזקים באמצעות מיקוד בהפיכת טוויטר לשירות בריא יותר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.