חברת Electronic Arts) EA) הודיעה בסוף השבוע כי מעל 10 מיליון משתמשים נרשמו בתוך שלושה ימים למשחק שפותח בחברה כמתחרה למשחק הפופולרי פורטנייט של חברת Epic Games, בשם Apex Legends. בדומה לפורטנייט, מדובר במשחק רשת שניתן לשחק בחינם, ובמהלכו 60 מתחרים, שמחולקים לצוותים של שלושה, מתמודדים אלה נגד אלה כשמטרתם היא לשרוד באי בודד. החברה הודיעה גם כי מעל מיליון משתמשים היו מחוברים למשחק בו זמנית. לפי אתר ביקורות הגיימינג Eurogamer, לפורטנייט לקח כשבועיים להגיע לעשרה מיליון משתמשים.
מספר ימים לפני ש-EA פרסמה את ההודעה המעודדת, החברה הורידה את תחזית ההכנסות השנתית שלה בעקבות מכירות מאכזבות של המשחק Battlefield V.
EA עומדת מאחורי סדרות משחקים מצליחות כמו FIFA, Need for Speed ו-Battlefield, אך משחק הרשת פורטנייט של המתחרה זכה להצלחה רבה לאחר שהצליח להביא את הגיימינג לקהלים חדשים, מה שהביא את EA לפתח משחק שיתחרה בו.
אנליסטים שעוקבים אחרי EA הביעו אופטימיות לגבי המשחק החדש, אך אמרו כי מוקדם לומר אם הוא יכול להפוך לפורטנייט הבא. "זה מספר מרשים של שחקנים רשומים והתחלה נהדרת עבור נכס מרכזי חדש של EA - והחברה צריכה את זה אחרי שורת צעדים מוטעים עם מותגים אחרים שלה", אמר לרויטרס האנליסט אנדרו אורקוויץ מחברת Oppenheimer & Co. האנליסט מייקל פכטר מחברת Wedbush Securities העריך כי המשחק החדש עשוי להוסיף מאה מיליון דולר להכנסות השנתיות של EA בשנה הפיסקלית שתסתיים במרץ 2020. הוא אמר לרויטרס כי "ההערכה מתבססת על כלל האצבע שלנו, לפיו משחקים בחינם לרוב מייצרים בשנה כעשרה דולר למשתמש חודשי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.