רשת אופיס דיפו נכנסת לדיוטי פרי בנתב"ג ופותחת שתי חנויות לממכר מוצרי חשמל - האחת בטרמינל 1 ממנו ממריאות טיסות פנים וטיסות של חברות הלואו קוסט בשטח של 290 מ"ר; וחנות נוספת בטרמינל 3 בשטח של 670 מ"ר. בכך מחליפה אופיס דיפו את חנויות א.ל.מ.
בחנויות אופיס דיפו בדיוטי פרי יימכרו מוצרי סלולר, אלקטרוניקה, מוצרי גיימינג ומוצרים ממותגים, במתכונת של חנות בתוך חנות, בין היתר של נספרסו, דייסון, וואי, מרלי ועוד.
המותג שתחתיו יפעלו החנויות, שבפתיחתן הושקע סכום של כ-8 מיליון שקל, הוא Touchit. אופיס דיפו זכתה במכרז רשות שדות התעופה ותשלם כ-54 מיליון שקל בשנה.
רשת ''אופיס דיפו'' משיקה את 2 חנויות חנויות הדיוטי פרי החדשות בנתב''ג / צילום: מורג ביטן
רני צים, בעלי אופיס דיפו, מצפה לגידול של 10% במחזור המכירות של חנויות Touchit בדיוטי פרי, לעומת מחזור המכירות בשנת 2018 של רשת אל"מ, שצים מעריך שהסתכם בכ-350 מיליון שקל. הגידול יבוא בין היתר לאור חסדי הגידול בתנועת הנוסעים. לפי נתוני הרשת, הנוסעים הישראלים מוצאים בממוצע כ-28 שקל לאדם על רכישת מוצרים בתחום הסלולר והאלקטרוניקה.
פעילות חנויות הדיוטי פרי Touchit By Office DEPOT תתנהל כרשת בפני עצמה, ולא כחלק מסניפי רשת אופיס דיפו תחת ניהולו של אבי הררי ששימש בעבר כסמנכ"ל קופיקס. החנויות הללו יעסיקו כ-200 עובדים, 70% מתוכם נקלטו מרשת א.ל.מ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.