דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות לא מאוד שונה מהשבוע שעבר: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר השבוע, והפרסומת ל-9 מיליון - האהובה ביותר.
הפרסומת של מזרחי טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, רושמת שיעורי הזכירה הנמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.8%.
הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה לפרסומת הנמוכים בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.5%.
הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע. ההשקעה על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עומדת על כ-700 אלף שקל.
עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 431 (לעומת 333 פרסומות בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.7 מיליון שקל (לעומת 17.4 מיליון בשבוע שעבר).
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.