כבר שנים שאנחנו שומעים על כך שהתעשייה עוברת מישראל למדינות המתפתחות: טורקיה, סין, הודו וכדומה. אבל בישראל יש עדיין כמה חברות, קטנות יותר וקטנות פחות, שמסרבות לקבל את רוע הגזרה. חמת היא דוגמא לאחת כזאת, והיא אפילו מצליחה להרוויח כ-30 מיליון שקל בשנה מייצור, שיווק והפצה של ברזים, מוצרי סניטריה ומוצרי פלסטיק ביתיים בקשורים בעולם המטבח והאמבט.
בפרק דיברנו עם מנכ"ל החברה, רועי רגרמן, שמסביר מדוע הוא מפחד מההשלכות של ייצוא כל התעשייה הישראלית, על הפעולות הבולטות שהחברה ביצעה בשנים האחרונות כחלק מהמדיניות האסטרטגית של החברה, על רכישת חזי בנק המפורסמת וכן גם על התחלות הבניה בישראל.
■■
האזינו לשאר פרקי "כיסא מנהלים"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.