חברת כלמוביל השיקה בישראל את הדור החדש של מיצובישי אאוטלנדר PHEV ("פלאג-אין"). השינוי העיקרי כולל את החלפת מנוע הבנזין בנפח 2 ליטר במנוע 2.4 ליטר חדש עם תוספת של 12 כ"ס, לצד מנוע חשמלי אחורי חזק יותר ומנוע חשמלי קדמי שנותר ללא שינוי.
מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור ליצירת חשמל. הספק הסוללה צמח ב-15%, אבל המעבר לשיטת מדידה אירופאית מחמירה יותר (WLTP) הקטין את טווח הנסיעה החשמלי המוצהר ל-45 קילומטרים.
הרכב תומך במגוון שיטות טעינה, כולל טעינה מרשת החשמל הביתית וטעינה מהירה של 80% מקיבולת הסוללה בתוך 25 דקות. מערכת ניהול המנוע כוללת מספר מצבי נהיגה חדשים, ורמת הרעש הופחתה משמעותית.
האבזור התקני כולל חבילת בטיחות מתקדמת עם בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט מסתגלת ועוד. בנוסף כוללת חבילת הבסיס חישוקי 18 אינץ', מערכת מולטימדיה מקושרת ועוד.
מחיר דגם הבסיס הוזל ל-190 אלף שקל, ומחיר הגרסאות המאובזרות מגיע עד 220 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.