ענקית הקמעונאות באינטרנט אמזון מעמיקה את חדירתה לעולם הקמעונאות הפיזי ומתכננת להעמיק את מעורבותה בתחום קמעונאות המזון - כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל" על-פי מקורות הקרובים לנושא.
אמזון כבר חתמה על 3 חוזי שכירות לסופרמרקטים, שאחד מהם עשוי להתחיל לפעול במהלך 2019 בלוס אנג'לס. חנויות נוספות עשויות להיפתח בהמשך בערים גדולות אחרות בארה"ב, ביניהן פילדלפיה, שיקגו, סן פרנסיסקו או סיאטל.
הרשת החדשה תהיה שונה בתמהיל המוצרים שלה מרשת הול פודס (Whole Foods Market), אותה רכשה אמזון ב-2017 תמורת 13.7 מיליארד דולר.
לפי הדיווח, החנויות החדשות של אמזון יהיו בגודל ממוצע של כ-35 אלף רגל רבועה, שטח קטן יותר מסופרמרקט ממוצע בארה"ב.
בתגובה לדיווח נרשמות ירידות במניות של חברות קמעונאות מזון, ביניהן וולמארט וקרוגר .
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.