בחודשים ינואר-פברואר 2019 נמסרו בישראל 62,995 כלי רכב חדשים, ירידה של 3.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בחודש פברואר לבדו נמסרו בישראל 24,250 כלי רכב בלבד, ירידה של כ-7.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת למרות צפי של חלק גדול מהשוק לעליית מחירים באפריל.
את מסירות כלי הרכב בחודשיים הראשונים של השנה הובילה יונדאי עם 11,388 מסירות, עלייה של 14.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. קיה, במקום השני, העלתה על הכביש 7,828 כלי רכב, ירידה של 4.5%. טויוטה, במקום השלישי, מסרה 6,517 כלי רכב, ירידה של כ-4%. סקודה, במקום הרביעי, מסרה 5,293 כלי רכב, עלייה של 12.7%. מיצובישי, במקום החמישי, מסרה 3575 כלי רכב, עליה של 5%. מאזדה, במקום השישי, מסרה 3264 כלי רכב, ירידה של 21%.
בפלח היוקרה ממשיכות הירידות החדות בהובלת שלושת המותגים הגרמנים, שמובילים מסורתית את השוק - שלושתם רשמו ירידה דו-ספרתית לעומת השנה שעברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.