שדה דב אמור להיסגר ב-1 ביולי 2019, למרות ועל אף שורת המתנגדים. אלא שפתח שהותיר חוק שעבר לאחרונה איפשר לשר הביטחון, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשנות את רוע הגזירה אחרי שייוועץ עם הגורמים הרלוונטיים. עד לאחרונה זה לא קרה.
כעת מגיעה סנונית של שינוי - נתניהו פנה ליועץ המשפטי לממשלה, למנכ"ל משרד הביטחון ולממונה על התקציבים במשרד האוצר, וביקש מכל אחד מהם להעביר את חוות-דעתו בעניין. עוד נדרש מנכ"ל משרד הביטחון לקבל ולרכז את עמדת גופי מערכת הביטחון הרלוונטיים.
במילים אחרות, סאגת שדה דב עוד לא הסתיימה, ו-1 ביולי - התאריך שבו השדה אמור היה להיסגר ולהפסיק את פעילות טיסות הפנים מתל-אביב לאילת (לשדה התעופה רמון) - כבר לא סופי.
כעת נותר לראות מי ימשוך יותר חזק בחוטיו: אינטרס הנדל"ן שמייצגים בעלי הקרקעות בגוש הגדול בתל-אביב, שהובטחה להם מהמדינה בנייה במקום - או אינטרס התעופה לנוכח הענף המתפתח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.