יום קשה ברכבת ישראל: ברכבת שיצאה מחיפה לבאר-שבע הדלתות ב-3 קרונות בתחנת לוד נתקעו, והנוסעים נותרו בקרון. בבקרה על הרכבת החליטו להוסיף עצירה נוספת ולא מתוכננת לנסיעה זו, בתחנת קריית מלאכי. שם נפתחו הדלתות ללא קושי, טוענים בחברה. הנוסעים נאלצו לחכות לרכבת בכיוון הנגדי שתחזיר אותם ללוד.
התקלה המביכה מתרחשת על רקע שביתות שמזמן לא נראו ברכבת. בתחנות כרמיאל, אחיהוד וראשל"צ-הראשונים אין שירות, והקווים מהן לחיפה וללוד מושבתים. גם כל פעילות הובלת המטענים מושבתת ומסבה לחברה נזק של 1.3 מיליון שקל ליום, לפי פרסומיה.
הרקע לשביתה ולשיבושים - שורת מחלוקות בין הוועד להנהלה ובראשן סידורי עבודה חדשים לנהגים, שהוועד מגדיר כ"מסוכנים", ותוכניות עתידיות של החברה לסגור תקני כוח-אדם ולפטר עובדים. היום אין מגעים בין הצדדים, וההשבתה נמשכת ללא הגבלת זמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.