חברת איתמר מדיקל מדווחת כי ב-2018 רשמה הכנסות של 24.2 מיליון דולר, גידול של 17% בהכנסות. בהתאם לאסטרטגיה של החברה, 22.4 מיליון דולר מגיעים ממוצר ה-WatchPAT של איתמר מדיקל, אשר מיועד לאבחון הפרעות שינה ובעיקר דום נשימה בשינה בבית הלקוח. הכנסות החברה החלו לעלות מרבעון לרבעון מאז שהיא שמה דגש על מוצר זה ומשווקת אותו דרך רופאים קרדיולוגים. ברבעון הנוכחים ההכנסות הכוללות של החברה היו 6.6 מיליון דולר, צמיחה של 9.4%.
בינואר השלימה החברה גיוס פרטי של 14.7 מיליון דולר בארה"ב ובעקבות זאת נרשמה למסחר בנאסד"ק. היום נסחרת החברה לפי שווי של 123 מיליון דולר.
על-פי דוחות החברה, שיעור הרווח הגולמי שלה ברבעון עמד על 77.4%, ובשנה כולה על 76.3%. החברה עדיין מפסידה תפעולית, אבל מתקרבת לאיזון. היא הפסידה 0.6 מיליון דולר ברבעון ו-3.1 מיליון דולר ב-2018 כולה.
ההפסד הנקי ברבעון הרביעי של 2018 ירד ל-0.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2017. ההפסד הנקי בשנה כולה עמד על 1.7 מיליון דולר, לעומת 5.2 מיליון ב-2017.
הגיוס של איתמר מדיקל שאיפשר את רישומה בנאסד"ק נערך בעיקר ממשקיעים אמריקאים, בהם קרן בניהולה של חברת Deerfield Management, חברת השקעות גדולה וותיקה המתמחה במדעי החיים, וכן הקרנות Triple Gate Capital, West Elk Partners ו-Alpha Capital Anstalt. המשקיע הישראלי בהנפקה הוא מור בית השקעות. את איתמר מדיקל מלווה סייבל השקעות, האחראית על פעילות שוק ההון של החברה, לרבות הגיוסים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.