הפרסומת לבזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא הזכורה, האהובה והמושקעת של השבוע. שיעור הזכירות לפרסומת, שבה הושקעו כ-1.3 מיליון שקל, גבוה בכ-66% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.6%. שיעור האהדה לה נמוך בכ-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.9%. כמו כן, האהדה לקמפיין גבוהה יותר בקרב נשים ונמוכה יותר בקרב מסורתיים.
נראה כי הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בדירוג הזכורות והאהובות נמצאת הפרסומת במקום השלישי בקטגוריית האהובות וברביעי בקטגוריית הזכורות. סלע, נזכיר, העלתה פוסט לאינסטגרם ובו תהתה על היחס לערבים כאל לא לגיטימיים לצורך הקמת ממשלה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 507, זאת לעומת 459 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-37.1 מיליון שקל, זאת לעומת 35.5 מיליון בשבוע שעבר.
הזכורות והאהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.