קבוצת בזק מככבת השבוע בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר היא של בזק אינטרנט, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, והושקעו בה כ-1.1 מיליון שקל.
הפרסומת רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%. שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.9%.
בצמוד לבזק ברמת האהדה נמצאות הפרסומות לבזק בינלאומי, שנעשתה גם היא באמצעות אדלר-חומסקי, והפרסומת ל-9 מיליון של גליקמן-שמיר-סמסונוב. ההפרש בין הפרסומות הוא בגדר הסטייה הסטטיסטית, ולכן המקום השני שייך לשתיהן.
את הדירוג השבוע מובילים שני משרדי פרסום: מקאן תל-אביב ואדלר-חומסקי, שכל אחד מהם מצליח להציג 3 פרסומות בטבלה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 528, זאת לעומת 507 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-36.5 מיליון שקל, זאת לעומת 37.1 מיליון בשבוע שעבר.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.