במסגרת מאמציה להגדלת השורה העליונה, חברת הביטוח AIG ישראל מרחיבה את היצע הביטוחים שהיא מוכרת שפועלים תחת המוטיב שהיא מובילה זה זמן ושבמסגרתו היא קושרת את המחיר לנקיטה באורח חיים ובהתנהגויות מונעות של המבוטח.
החברה, שבניהול שי פלדמן, השיקה היום פוליסות ביטוחי בריאות וחיים שממותגות כ-AIG SafeLife , שלדברי החברה "מעודדת שמירה על אורח חיים בריא ומתגמלת כספית לקוחות שפעילים גופנית. התוכנית מאפשרת למבוטח לעקוב אחר פעילותו הגופנית באמצעות אפליקציה מיוחדת, לשפר אותה ולעודד קיום אורח חיים בריא".
מדובר בביטוחי חיים טהורים וביטוחי בריאות שהתמחור בהם נקבע גם לפי ההתנהגות של המבוטח, ופעילותו הגופנית-ספורטיבית. מדובר בהרחבה של מוטיב שהחברה מובילה זה זמן בתחום הביטוח הכללי, שם היא השיקה ביטוחים אשר שיקללו את דרך הנהיגה של המבוטח.
בחברה מציינים היום כי "הטכנולוגיה שמלווה את המוצר פותחה בשיתוף חברת Shapa Health האמריקאית, שהוקמה על-ידי נתי לביא ופרופ' דן אריאלי". בחברת הביטוח הישראלית של הקונצרן האמריקאי מבטיחים כי לקוחות שיורידו את האפליקציה הייעודית יקבלו 10% הנחה לשנה הראשונה. עם זאת, מדובר בפוליסה ארוכת שנים - הן בתחום ביטוחי הבריאות והן בתחום ביטוחי החיים, כך שהעלות של השנה הראשונה היא בעלת חשיבות משנית בשיקולים האם לרכוש פוליסה שכזו.
החברה השיקה בעבר ביטוחים שמעודדים התנהגות מונעת ופעילה מצד הלקוחות, אך לא אחת דובר על כך שהשגת הניקוד שמוביל להפחתת עלות הביטוח היא אתגר של ממש. כך או כך, לדברי המנכ"ל פלדמן, "זהו ביטוח אקטיבי בעל ערך מוסף כפול, הן בשיפור איכות חייו של המובטח והן בתגמול הכלכלי על כך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.