גוגל השיקה פיצ'ר חדש לג'ימייל בשם "dynamic email", שיהפוך את האימיילים לאינטראקטיביים, ויאפשר למשתמשים לבצע פעולות שונות דרך הודעת המייל עצמה, כמו לאשר הגעה לאירועים או למלא טפסים, ללא צורך לעבור מהמייל לדפדפן. "בעשור האחרון, החוויות שלנו ברשת השתנו מאוד, והתפתחו מתכנים סטטיים ושטוחים לאפליקציות אינטראקטיביות. אבל האימייל נשאר כמעט אותו דבר, הודעות סטטיות, כשבמקרה בו רצינו לנקוט פעולה נאלצנו ללחוץ על לינק כדי לבקר באתר אחר. היום אנחנו הופכים את האימיילים לשימושיים ואינטראקטיביים יותר", נכתב בפוסט בבלוג הרשמי של גוגל שהציג את השינוי.
גוגל הציגה מספר דוגמאות לשימוש בפיצ'ר החדש, למשל כאשר מקבלים תגובות על מסמך בגוגל דוקס, במקום לקבל התראות במיילים נפרדים על כל הערה כמו היום, ג'ימייל יראה שרשור מתעדכן ממנו יהיה ניתן להגיב לכל הערה מתוך הודעת האימייל עצמה. הפיצ'ר לא תקף לשירותים של גוגל בלבד, ודוגמה נוספת נגעה לחברת התיירות OYO Rooms שתאפשר לסקור מלונות מומלצים מתוך האימייל עצמו.
כרגע מספר השותפים של גוגל שתומכים בפורמט מצומצם, וכולל את בוקינג, דודל, פינטרסט ומספר חברות נוספות. הפיצ'ר הושק אמש ויגיע בהדרגה למשתמשי ג'ימייל, וגוגל אמרה שבעתיד השימוש בו יתאפשר גם בג'ימייל מהמובייל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.