חברת דואר ישראל מסיימת את שנת 2018 עם הכנסות של כ-1.838 מיליארד שקל, לעומת כ-1.807 מיליארד שקל בשנת 2017 - גידול של 1.7%. הרווח הנקי של החברה ב-2018 עמד על 17.5 מיליון שקל, לעומת 12.7 מיליון שקל בשנת 2017 - גידול של 13.7%.
לדברי דואר ישראל, עיקר הגידול ברווח הנקי נבע מהתייעלות תהליכית וצמצום שטחי נדל"ן, וזאת כחלק מאסטרטגיית החברה למימון פעילויות עתידיות ולשיפור השירות במהלך השנה.
הרווח התפעולי עמד בשנת 2018 על כ-47.2 מיליון שקל, לעומת כ-31 מיליון שקל ב-2017.
ה-EBITDA (רווח לפני הפחתות ומסים) עמד על 164 מיליון שקל בשנת 2018, מול 151 מיליון שקל בשנת 2017. שיעור ה-EBITDA מההכנסות עמד ב-2018 על 8.9%, לעומת 8.3% ב-2017.
החברה מסרה כי הכנסות הדואר מיבוא מחו"ל צמחו בשנת 2018 ב-35% לעומת 2017. עוד נמסר כי 65 מיליון חבילות במשקל 14,100 טון חולקו ב-2018, לעומת 61.3 מיליון חבילות במשקל 11,500 טון שחילקה חברת הדואר ב-2017.
חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, מסר עם פרסום הדוחות: "בשנת 2018 השלמנו את תוכנית ההבראה הארבע-שנתית, אשר באה לידי ביטוי בתהליך פרישה מורכב של כ-1,400 עובדים ובתוכנית התייעלות מסיבית, בה עמדה החברה בהצלחה, בשיתוף הנהלת החברה, ארגון העובדים, ההסתדרות והאוצר".
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מסר: "שנת 2018 עמדה בסימן גיבוש הכיוון האסטרטגי של דואר ישראל, תוך מיקוד במנועי הצמיחה העתידיים - תחום הסחר, מערך הריטייל ובנק הדואר, וזאת לצד השלמת תוכנית ההתייעלות והמשך ביצוע מהלכים לשיפור השירות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.