רכבת ישראל חידשה הבוקר (א') את תנועת הרכבות לדימונה, אחרי הפסקת פעילות של שבוע. הסיבה להשבתת הקו הייתה ליקויי בטיחות שהתגלו על המסילה, ואותם ועד העובדים סירב לתקן. אחרי שבוועד התרצו, הליקויים תוקנו, וכעת גם תנועת הרכבות מתחדשת.
יש לציין כי הפסקת הפעילות בקו דימונה-באר-שבע עברה בשקט יחסי, כי היא אינה פוגעת בנוסעי רכבת רבים. המיקום של תחנת הרכבת, מחוץ לעיר דימונה, מביא לכך שהביקוש לקו נמוך. בכל מערך קרונות יש 7 נוסעים בלבד בשעות השפל, ומרבית תושבי דימונה מעדיפים להגיע לבאר-שבע באוטובוס או במכונית.
ועד העובדים מקיים עיצומים שונים על רקע כוונת ההנהלה לפתוח במשא-ומתן על קיצוצים ופיטורים ובשל סידור העבודה החדש של הנהגים. ביום שישי פסק בית הדין לעבודה כי העובדים לא יוכלו למנוע את הארכת שעות הפעילות בקו נתב"ג-ירושלים ל-21:30. עם זאת, בהנהלת הרכבת חוששים כי העובדים ישבשו את הפעלת לוח הזמנים החדש, שנכנס השבוע לתוקפו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.