משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי הוא המרוויח העיקרי מהמעבר של זיכיון השיווק של המותג אופל לקבוצת לובינסקי. ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב במקום משרד הפרסום לעומק התודעה, שטיפל בתקציב עד עתה.
שני המותגים העיקריים של לובינסקי הם פז'ו וסיטרואן. בתקציב פז'ו מטפל משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, ובתקציב סיטרואן מטפל ברוקנר-יער-לוי, המחזיק גם במותגים MG ולובינסקי טרייד.
ברוקנר-יער-לוי הצטרף למערך הפרסום של לובינסקי ב-2004, וחלקו בתקציבים גדל בהדרגה, עד שבשלב מסוים חרגה הקבוצה ממנהגה ואפשרה למשרד להחזיק בו-זמנית בשני מותגי הרכב העיקריים שלה סיטרואן ופז'ו. אולם בהמשך צורף למערך הפרסום גם גליקמן-שמיר-סמסונוב, וברוקנר-יער-לוי חזר לממדיו הרגילים.
לאחרונה נודע כי הקבוצה תקבל את הזיכיון לשיווק המותג אופל שנוהל עד עתה באמצעות קבוצת שלמה. בעת שנוהל בקבוצת שמלצר, הושקעו במותג אופל כ-12 מיליון שקל בשנה. משרד הפרסום לעומק התודעה קיבל את המותג לטיפולו רק בתחילת 2018, לאחר שזה הועבר אליו ממשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן.
טל ברוקנר, מבעלי ברוקנר-יער-לוי, מסר בתגובה: "זהו עוד ציון דרך משמעותי בצמיחה המשותפת שלנו ביחד עם הקבוצה לאורך השנים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.