למרות העובדה שהעלתה מחירים, אקספון We4G ממשיכה להוביל בגדול את שוק הניודים בסלולר, גם החודש וגם ברבעון הראשון של השנה. מנגד, מי שממשיכה להציג ביצועים חלשים בניודים (לקוחות שהתניידו מחברה לחברה ללא מצטרפים חדשים) היא פרטנר, שנדמה שוויתרה על התחרות לשמור על נתח שוק בכל מחיר.
We4G החליטה לפני כחודש להעלות מחיר בחבילה עם מחיר קבוע לכל החיים מ-29 שקל ל-34 שקל לחודש, והעלתה את נפח הגלישה בחבילה. בשורה התחתונה, החברה בנתה מספר חבילות מאוד אטרקטיביות, שמושכות את המחירים למטה ומאפשרות לה להמשיך ולהוביל את הגיוסים בשוק. החברה ניידה אליה בחודש מארס מעל 15 אלף לקוחות, וברבעון הראשון מעל 41 אלף.
סיכום הניודים לרבעון הראשון
בקצה השני של טבלת הניודים ניתן למצוא את חברות הסלולר הוותיקות, פרטנר וסלקום. בסיכום הניודים של חודש מארס, סלקום רשמה מאזן שלילי של 5,900 מתניידים, וברבעון הראשון כולו היא איבדה 11,800 מתניידים. פרטנר כאמור סוגרת את הרשימה. החברה סיימה את החודש האחרון עם 11,400 ניודים שליליים ועם כ-30 אלף ניודים שליליים ברבעון הראשון של השנה.
בשורה התחתונה, נתוני הניידות מצביעים על כך שהתחרות בסלולר עוד רחוקה מלהתקרר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.