ענקית בגדי היוגה והספורט לולולמון (Lululemon) מכריזה על כניסתה לתחום מוצרי הטיפוח האישי. חברת בגדי הספורט הקנדית תחל למכור בסוף האביב הנוכחי תחת המותג שלה מוצרי טיפוח דוגמת קרם פנים, דאודורנט, שמפו ולחות לשפתיים.
מדובר בדרך נוספת להרחיב את מאמציה להפוך למותג לייף סטייל ולחדור גם לתעשיית הביוטי, שבניגוד לתעשיית האופנה לא מראה סימנים של האטה במכירות.
בינתיים בישראל אין נוכחות פיזית למותג לולולמון, חברה שכבר שווה 22 מיליארד דולר, ושמנייתה צמחה בשנה האחרונה ב-91%. עם זאת, פריטים בודדים נמכרים ביבוא מקביל באתר האיקומרס טרמינל איקס. כיום האתר הרשמי של לולולמון לא מאפשר שליחת מוצרים לישראל, וגם פלטפורמות מסחר מקוון דוגמת אסוס לא מחזיקות מוצרים של הרשת.
מוצרי לולו למון / צילום: אתר החברה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.