שבוע הבחירות לא פסח על דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת של ועדת הבחירות, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, היא הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר. למעשה מדובר בשתי פרסומות - "פשוט להצביע" ו"שיבשת את הבחירות" - שהיוו קמפיין מקדים לבחירות.
שיעור הזכירה של הפרסומות נמוך בכ-44% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, והוא עמד על 9.5%.
שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 22.1%. ההשקעה בקמפיין עומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.2 מיליון שקל.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.