חברת התעופה אל על מדווחת הבוקר (א') כי הגיעה להסכמות עם התאחדות סוכני הנסיעות, המבטלות את הודעתה הקודמת. החברה תציע לסוכני הנסיעות בארץ תגמול בשיעור קבוע שלא יעלה על 3% ביחס לחלק מכרטיסי הטיסה שיימכרו, בהתאם לקריטריונים שהוגדרו מראש (סוגי הכרטיסים השונים, מחלקות מחיר, נקודת המוצא, אזורי טיסה ועוד). מדובר בהפחתה בשיעור העמלה המשולמת כיום.
במקביל החברה תמשיך להציע לסוכנים גם תמריצים (עמלה משתנה) בהתאם לעמידה ביעדי המכירות.
בעקבות ההסכמות הללו, התאחדות סוכני הנסיעות התחייבה שלא ליזום, לנהל או להיות צד לכל הליך משפטי נגד אל על בקשר עם ההודעה ועם מודל התגמול המעודכן כאמור לעיל.
ההסכם בתוקף עד ליום 30 במאי 2024, כאשר כניסתו לתוקף מותנית בקבלת הסכמה חתומה של החברים בהתאחדות בתוך 60 יום מחתימת ההסכם.
"החברה מעריכה כי לתוכנית התגמול המעודכנת כמתואר לעיל, תהא השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות, אם כי לא במונחים מהותיים בהשוואה למחזור המכירות שלה", כך דיווחה לבורסה אל על הבוקר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.