לא מעט פדיחות ותקלות מתרחשות באוויר באינטראקציה שבין הנוסעים לדיילים. אחת מהן עשויה להיות תקלה של משקה שנשפך בטעות על הנוסע. קורה. ולא נעים. אבל מה קורה כשמגש של משקאות נשפך על נוסע, ורק אז מתברר לדיילת כי הוא מנכ"ל חברת התעופה בה היא עובדת, ולא סתם חברת תעופה אלא החברה הגדולה בעולם - אמריקן איירליינס, המעסיקה יותר מ-126 אלף עובדים?
זה מה שקרה לדיילת מאדי פטרס ששירתה את הנוסעים בטיסת אמריקן איירליינס מפניקס לדאלאס. כאשר היא אחזה בידה במגש מלא במשקאות, התנגש בה אחד הנוסעים - והמשקאות שהיו על המגש התעופפו ונשפכו היישר על ברכי הנוסע שישב בסמוך, דאג פארקר - מנכ"ל אמריקן איירליינס ואחד מהבכירים ביותר בענף התעופה העולמי.
האירוע התרחש במחלקה הראשונה, סיפרה הדיילת בתיעוד שהעלתה לאינסטגרם בעקבות אותו מקרה. "4 שנים אני עובדת בחברה ולא שפכתי אף משקה על נוסע. עמדתי במעבר בין המושבים עם מגש מלא, כשהנוסע שעמד לפניי עצר לפתע ופסע לאחור. כל המשקאות שהיו על המגש התעופפו - עליי ועל הנוסע פארקר".
עוד היא סיפרה כי נאמר לאנשי הצוות שמנכ"ל החברה צפוי להיות על הטיסה, בכדי שינהגו במלוא האדיבות האפשרית. "קפאתי במקום. רציתי למות באותו הרגע, תוך כדי שאני תוהה האם איבדתי בזה הרגע את מקום עבודתי".
הדיילת מאדי פטרס ודאג פארקר, מנכ"ל אמריקן איירליינס / צילום מתוך האינסטגרם של מאדי פטרס
אבל סוף טוב הכול טוב - הבוס היה "סופר קול" ו"אלוף" כהגדרתה ואף הציע שיצטלמו יחד למזכרת. "שאלתי אותו האם אני מפוטרת, והוא אמר 'כמובן שלא'", סיפרה הדיילת.
אחרי שהתקרית עברה על הצד החיובי, אמרה פטרס כי רוב האנשים אפילו לא זוכים לפגוש את הבוס הגדול שלהם (בוודאי שלא בחברות ענק שכאלה), ובטח שהם לא חולקים עמו מקלחת של משקאות - "אבל זה סיפור טוב מדי שאי-אפשר שלא לספר", סיכמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.