מועדון הנוסע המתמיד של אל על, פליי קארד, משיק שיתוף-פעולה עם BuyMe - במסגרתו חברי המועדון יוכלו לממש נקודות שצברו בטיסות לשוברים, אותם יוכלו לממש במסעדות, ברשתות אופנה ועוד. שוברים אלה לרוב מוכרים מעולם המתנות שמעניקים מעסיקים לעובדים. רכישת השוברים במסגרת שיתוף-הפעולה הם לצריכה עצמית.
כך יוכלו חברי המועדון, בתמורה ל-70 נקודות, לרכוש שובר של 100 שקל; בתמורה ל-140 נקודות ניתן לרכוש שובר בשווי 200 שקל; וב-210 נקודות אפשר לקנות שובר ששוויו 300 שקל.
שיתוף-הפעולה הזה מעניין, משום שחברי המועדון ייחשפו לפלטפורמה נוספת דרכה יוכלו לממש נקודות מחוץ לעולמות התעופה. בין היתר יכולים החברים לרכוש מוצרי דיוטי פרי במטוס באמצעות נקודות שצברו - ההטבה הפופולרית ביותר מבחינת חברי המועדון. הטבות אחרות מחוץ לעולמות התעופה כוללות הנחות בבתי מלון, הנחות בתדלוק ועוד. כ-15% מסך המימושים של נקודות שנצברו בטיסות נעשים מחוץ לעולמות התעופה, מגמה שהולכת וצוברת תאוצה בכל מועדוני הנוסע המתמיד בעולם.
עוד משקף שיתוף-הפעולה את האפשרות לרכוש את השוברים דרך סוג של כסף וירטואלי (של נקודות טיסה). שיתוף-הפעולה הזה תקף בשלב זה עד לסוף השנה.
מועדון הנוסע המתמיד של אל על, שההצטרפות אליו היא חינמית, מונה יותר מ-2.1 מיליון חברים - 60% מתוכם מתגוררים בישראל, השאר בחו"ל ובעיקר בארה"ב. כ-320 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד, שנחשב לאחד ממועדוני הצרכנות החזקים. לאחרונה חתם מועדון פליי קארד של אל על הסכם חדש לתקופה של 10 שנים עם כאל.
היקף העסקאות של מחזיקי פליי קארד מוערך ב-21 מיליארד שקל עסקאות בשנה (9,500 הוצאה חודשית ממוצעת בחודש: 4,500 שקל בפליי קארד המהווים כ-75% מכרטיסי המועדון והוצאה ממוצעת של 23,000 שקל לכרטיס הפרימיום) ו-10% ממחזור הסליקה מומר לנקודות אל-על. דמי הכרטיס שמשלמים החברים הם 19.90 שקל בחודש עבור כרטיס בסיסי, ועבור כרטיס פרימיום משלמים בעלי הכרטיסים 31.90 שקל עבור כרטיס דיינרס ו-40 שקל לחודש לכרטיס אמריקן אקספרס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.