צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית-פרטית בפרטנר, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו, לאחר 8 שנים בחברה. שיינפלד נענה לבקשתו של מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי להמשיך בתפקידו עד למציאת מחליף וסיום תהליך חפיפה מסודר.
שיינפלד החל את דרכו בפרטנר כסמנכ"ל שיווק בתקופתו של חיים רומנו כמנכ"ל. לאחר תקופה קצרה לקח על עצמו את תפקיד סמנכ"ל החטיבה הפרטית במסגרת מהלך אסטרטגי של פרטנר להקים חטיבה שתתמקד במכירות ציוד קצה, מהלך שאותו הוביל בהצלחה רבה ושחיזק מאוד את פרטנר כגורם דומיננטי בתחום.
במכתב ששלח הבוקר (ב') בנבנישתי לעובדי החברה, הוא כתב: "אני מבקש לשבח ולציין את עבודתו המקצועית והמצוינת של צביקה ב-8 השנים שבהן עבד בפרטנר. בכל התפקידים שמילא - מסמנכ"ל השיווק, דרך המהפכה שעשה בהקמת החטיבה הקמעונאית ועד לביצועים בתפקיד הנוכחי - הפגין צביקה יכולות מרשימות ביותר. צביקה הוא שותף מרכזי במעבר המוצלח שעשינו מחברת סלולר לקבוצת תקשורת שמובילה את השוק. בהזדמנות זאת אני מבקש גם להעביר בשמו של יו"ר הדירקטוריון, אדם צ'זנוף, את הערכתו הרבה לפועלו רב-השנים של צביקה למען הצלחת החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.