שינוי ארגוני בפרטנר בעקבות עזיבתו של צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הפרטית-קמעונאית. מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, החליט על איחוד פעילות המכר ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים לחטיבה אחת. את חטיבת המכירות והלקוחות העסקיים ינהל קוקי (יעקב) טרוזמן, שמשמש כסמנכ"ל החטיבה העסקית.
בנוסף מוקמת חטיבת לקוחות פרטיים, כך שתפקידו של שיינפלד בעצם מתפצל.
לטרוזמן יש ניסיון משמעותי של יותר מ-17 שנים בשוק התקשורת בתפקידי ניהול בכירים בתחום הניהול והמכירות, ובטרם ניהל את החטיבה העסקית בפרטנר, שימש סמנכ"ל אגף עסקי בבינת תקשורת מחשבים וקודם לכן סמנכ"ל מכירות בהוט, וכן מילא תפקידי ניהול שונים בחברת סלקום בתחום הלקוחות האסטרטגיים והעסקיים.
בנוסף, בנבנישתי הודיע כאמור על הקמת חטיבת שירות לקוחות פרטיים. את הקמת החטיבה תוביל סיגלית כהן, שמנהלת היום את אגף שירות הלקוחות במגזר הקווי. כהן תשמש כממלאת-מקום הסמנכ"ל עד שייבחר מחליף, והיא מוזכרת כמועמדת להחליף את שיינפלד.
בתקופה הקרובה ילווה צביקה שיינפלד את תהליך החפיפה של טרוזמן וכהן וימשיך להוביל את פעילות מכר ציוד הקצה של פרטנר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.