פרסומת אחת בולטת השבוע בדירוג הזכורות והאהובות: הפרסומת בכיכובה של השחקנית גל גדות לחברת הוט. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, רושמת שיעור זכירה נמוך בכ-31% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%.
הפרסומת של הוט היא גם האהודה ביותר: שיעור האהדה לה גבוה בכ-18% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.6%.
הפרסומת לבנק לאומי באמצעות מקאן תל-אביב היא המושקעת ביותר השבוע - כמעט מיליון שקל. למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת מתברגת במקום החמישי באהדה והאחרון בזכירה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 456 (לעומת 446 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32 מיליון שקל (לעומת 25.9 מיליון שקל בשבוע שעבר).
זכורות ואהובות 23.5
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.